Audyt – jak definiuje internetowe wydanie Słownika Języka Polskiego PWN – to kontrola przedsiębiorstwa, spółki bądź firmy pod kątem rozmaitych aspektów, m.in finansowych i organizacyjnych, a także analiza perspektyw przyszłego rozwoju. Czym, mając na uwadze powyższe, jest więc audyt SEO? Jest to drobiazgowa analiza strony internetowej, oceniająca różne jej elementy, […]
PBN – jak wykorzystać jego potencjał?
By konsument odnalazł twój biznes powinieneś nie tylko posiadać firmową stronę www, lecz także zatroszczyć się o jej widoczność na wysokich pozycjach w wynikach wyszukiwania. Do tego istotna jest zawartość strony i to czy cyklicznie publikowane są na niej kolejne wyczerpujące i użyteczne dla użytkownika informacje. Ale nie wolno też […]
Jak rozważnie korzystać ze źródeł informacji o zdrowiu w sieci?
W internecie da się nadzwyczaj prosto zdobyć informacje o dowolnej dziedzinie życia. Internauci upodobali sobie zwłaszcza szukanie porad w Google odnośnie kwestii zdrowotnych, częstokroć nawet poprzedzając ostateczną decyzję o konsultacji z lekarzem długim buszowaniem po sieci z nadzieją na samodzielne odszukanie rozwiązania problemu. Ale czy to rozsądny model korzystania z […]
Atrakcje turystyczne w Małopolsce – portal nie tylko dla turystów
Choć Małopolska to jedno z mniejszych polskich województw, ma ono sporo do zaoferowania zarówno turystom z innych części kraju, jak i zza granicy. Dzieje się tu wiele, dlatego nieraz ciężko znaleźć coś dla siebie w potopie informacji o zbliżających się wydarzeniach kulturalnych czy sportowych oraz godnych odwiedzenia zabytkach w Małopolsce. […]
Optymalizacja stron – usługa nie tylko dla dużych firm
Zapłaciłeś fortunę za firmową stronę internetową, a ta nie zachęca kolejnych kontrahentów? Jest doskonale zaprogramowana i posiada najnowsze rozwiązania, ale pieniędzy w ogóle nie przybywa? Licznik odwiedzin stoi w miejscu mimo intensywnych działań? Najpewniej powód tkwi w niskiej widoczności w internecie. Internauci najczęściej korzystają z Google – każdy przedsiębiorca powinien […]
Jaka jest różnica między SEO a SEM?
SEO i SEM to popularne pojęcia funkcjonujące w marketingu internetowym, z którymi prawdopodobnie już się spotkałeś. Z tego artykułu dowiesz się, na czym polega między nimi różnica. Wyniki wyszukiwania w Google – płatne i bezpłatne Jeszcze kilkanaście lat temu strona internetowa pełniła głównie funkcję wizytówki firmy. Dziś to właśnie internet […]
Porady, ciekawostki, informacja o lokalnych usługach – co znajdziesz na portalu o Krakowie
Kraków to miasto pełne atrakcji, które rok w rok odwiedzane jest przez setki tysięcy turystów. To dla nich powstało multum stron internetowych, których zamiarem jest usprawnienie poruszania się po tej miejscowości osobom nie będącym ich rezydentami. A gdzie wiedzy o Krakowie mają szukać jego obywatele, a zwłaszcza kobiety? Przecież mieszkańcy […]
Google radzi, jak rozpoznać dobrą firmę SEO
Jeśli masz swój biznes i zakładasz dla niego stronę www, z pewnością z czasem zastanawiasz się, jakie działania podjąć, żeby wyświetlała się ona wysoko w rezultatach wyszukiwania. Wiadomo przecież, iż dziś widoczność w sieci jest jednym z fundamentów sukcesu, gdyż to właśnie tu znaczna grupa klientów po raz pierwszy zetknie […]
Jak dodać stronę do wyszukiwarki Google?
Samo stworzenie strony internetowej nie gwarantuje nam, że pojawi się ona w wynikach wyszukiwania. Aby tak się stało, należy dodać ją do indeksu Google. Jak to zrobić? Czym jest indeksowanie strony? Indeksowanie strony internetowej to proces, podczas którego roboty Google zbierają informacje ze strony i porządkują je w indeksie wyszukiwania. […]
Usługi dla firm i freelancerów – opieka techniczna WordPress
WordPress, opracowany w głównej mierze jako oprogramowanie blogowe, błyskawicznie stał się nadzwyczaj rozpowszechnionym systemem zarządzania treścią. Ze względu na to, iż bez przeszkód można opanować podstawy jego obsługi, a przy tym jest niezwykle szybki, używa się go obecnie do tworzenia sklepów internetowych oraz złożonych stron firmowych. Jednakże ten system zarządzania […]