By konsument odnalazł twój biznes powinieneś nie tylko posiadać firmową stronę www, lecz także zatroszczyć się o jej widoczność na wysokich pozycjach w wynikach wyszukiwania. Do tego istotna jest zawartość strony i to czy cyklicznie publikowane są na niej kolejne wyczerpujące i użyteczne dla użytkownika informacje. Ale nie wolno też […]
Optymalizacja stron – usługa nie tylko dla dużych firm
Zapłaciłeś fortunę za firmową stronę internetową, a ta nie zachęca kolejnych kontrahentów? Jest doskonale zaprogramowana i posiada najnowsze rozwiązania, ale pieniędzy w ogóle nie przybywa? Licznik odwiedzin stoi w miejscu mimo intensywnych działań? Najpewniej powód tkwi w niskiej widoczności w internecie. Internauci najczęściej korzystają z Google – każdy przedsiębiorca powinien […]
Jaka jest różnica między SEO a SEM?
SEO i SEM to popularne pojęcia funkcjonujące w marketingu internetowym, z którymi prawdopodobnie już się spotkałeś. Z tego artykułu dowiesz się, na czym polega między nimi różnica. Wyniki wyszukiwania w Google – płatne i bezpłatne Jeszcze kilkanaście lat temu strona internetowa pełniła głównie funkcję wizytówki firmy. Dziś to właśnie internet […]
Budowanie wizerunku w biznesie – wnętrza firmy w Mapach Google
Wirtualny spacer z modelem 3D to najlepszy sposób na przedstawienie potencjalnym klientom naszego biura, nieruchomości czy powierzchni usługowej, z których zamierzają korzystać. Dla wielu osób sposobność obejrzenia takiego wnętrza przed zawarciem umowy jest nadzwyczaj istotna, a my udostępniając taki wirtualny spacer z modelem 3D, ułatwimy im podjęcie korzystnej dla nas […]
Marketing mix – elementy składowe (4P) i przykłady
Firmy każdego dnia wprowadzają na rynek nowe produkty i usługi. Skąd osoby decyzyjne wiedzą, czy cena jest odpowiednia, a sam produkt jest odpowiedzią na zapotrzebowanie konsumentów? W tym artykule dowiesz się, co to jest marketing mix i jakie są jego elementy. Poznasz strategię biznesową, która pozwala dowiedzieć się, czy oferowane […]
Google radzi, jak rozpoznać dobrą firmę SEO
Jeśli masz swój biznes i zakładasz dla niego stronę www, z pewnością z czasem zastanawiasz się, jakie działania podjąć, żeby wyświetlała się ona wysoko w rezultatach wyszukiwania. Wiadomo przecież, iż dziś widoczność w sieci jest jednym z fundamentów sukcesu, gdyż to właśnie tu znaczna grupa klientów po raz pierwszy zetknie […]
Sferyczne zdjęcia panoramiczne na Facebooku – co możesz zyskać?
Zdjęcia 360 stopni to bardzo popularna i nowoczesna forma prezentowania pomieszczeń lokali gastronomicznych czy przedsiębiorstw. Zwykle spotykamy je wędrując po wizytówkach Google Moja Firma oraz Google Street View, ale też natrafiamy na nie na najsłynniejszym portalu społecznościowym – na Facebooku. Daje on możliwość opublikowania na profilu firmy takiej interaktywnej fotografii. […]
Bądź widoczny w Google – współpracuj z agencją SEO
Przedsiębiorstwa oraz administratorzy sklepów internetowych, którzy pragną, by dotrzeć do wysokich pozycji w wyszukiwarce, są w stanie to osiągnąć na minimum kilka sposobów. Pierwszy, którego nie zaleca się, to próbowanie starań osobiście. Nie posiadając kwalifikacji w tematyce SEO i nie obserwując systematycznie doniesień o zmianach w algorytmie Google, ciężko działać […]
Jak założyć wizytówkę Google Moja Firma? Poradnik krok po kroku: logowanie, uzupełnienie danych, weryfikacja
Wizytówka Google Moja Firma daje możliwość zaprezentowania swoich produktów i usług szerokiemu gronu odbiorców. Jeśli chcesz wiedzieć, jak ją założyć, na czym polega weryfikacja oraz jakie korzyści niesie ze sobą posiadanie wizytówki GMF, to zapraszam do lektury! Dlaczego warto posiadać wizytówkę Google Moja Firma? Często małe firmy zastanawiają się, jak […]
Popularne rodzaje pozycjonowania – lokalne, okresowe i long tail
Znamy trzy główne sposoby pozycjonowania: – pozycjonowanie okresowe, – pozycjonowanie Long Tail, czyli na tzw. długi ogon, – pozycjonowanie lokalne. Pozycjonowanie okresowe Pozycjonowanie okresowe odgrywa wyjątkową rolę przed okazjonalnymi albo cyklicznymi wydarzeniami, takimi jak Dzień Dziecka, Tłusty Czwartek czy Światowe Dni Młodzieży. Ten typ pozycjonowania jest szczególnie efektywny, jeżeli popularna […]