
Chcesz dowiedzieć się, jak zamówić skuteczne pozycjonowanie stron? Nie zwlekaj! Koniecznie wejdź na https://seo4.net/pozycjonowanie-stron/.
Znamy trzy główne sposoby pozycjonowania:
– pozycjonowanie okresowe,
– pozycjonowanie Long Tail, czyli na tzw. długi ogon,
– pozycjonowanie lokalne.
Pozycjonowanie okresowe
Pozycjonowanie okresowe odgrywa wyjątkową rolę przed okazjonalnymi albo cyklicznymi wydarzeniami, takimi jak Dzień Dziecka, Tłusty Czwartek czy Światowe Dni Młodzieży. Ten typ pozycjonowania jest szczególnie efektywny, jeżeli popularna w konkretnym czasie fraza zostanie odnaleziona i wykorzystana z należytym wyprzedzeniem. Zwykle pozycjonowanie okresowe stosowane jest w branży turystycznej oraz gastronomicznej. W większości wypadków powinno się zainicjować je na dwa-trzy miesiące przed wybranym wydarzeniem, żeby wyszukiwarka Google zdążyła na czas zaindeksować nową bądź zmodyfikowaną treść witryny.
Pozycjonowanie na tzw. długi ogon (Long Tail)
Kolejny typ pozycjonowania to dobre i przetestowane wyjście dla osób dysponujących niewielkim budżetem na reklamę. Za sprawą poprawnego doboru fraz, nie tylko będzie można wejść w niszę związaną z konkretna branżą, ale także koszty reklamy w Google Ads znacznie się zredukują. Pozycjonowanie na długi ogon to także dużo niższa konkurencja. Istotne jest także to, iż coraz powszechniejsza jest tendencja do wpisywania długich zapytań w wyszukiwarkach.
Frazy pozycjonowania Long Tail to na przykład:
– telefon Huawei P20 czerwony,
– obuwie Nike Tanjun czarne sklep online,
– golarka Braun Seria 5 szara.
Pozycjonowanie na długi ogon jest ogromnie istotne w szczególności dla sklepów internetowych. Z wykorzystaniem tego rodzaju fraz, sklepy posiadające w swojej ofercie nader obszerny asortyment produktów mogą się jeszcze efektywniej pozycjonować w Google.
Pozycjonowanie Lokalne
W pozycjonowaniu tego typu kluczowe jest połączenie słowa kluczowego z nazwą konkretnej lokalizacji.
W pozycjonowaniu lokalnym uwzględnia się przeważnie:
– dzielnicę (przykładowo “sklep rowerowy Podgórze”)
– miasto (“salon kosmetyczny Kraków”)
– kraj (“kompozytor Polska”)
Pozycjonowanie lokalne bardzo dobrze zda egzamin w działaniach dla firm lokalnych, które kierują swoje produkty tylko do odbiorców zamieszkujących na tym samym obszarze. Ten sposób pozycjonowania jest wykorzystywana też wtedy, gdy firma ma nieduży budżet na promocję i nie może rywalizować na słowa kluczowe bez dopasowania regionalnego, np. zamiast “restauracja meksykańska“, to “restauracja meksykańska Kraków”.
Dane firmy:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]