
Więcej o ofercie agencji PR Kraków, kliknij w to miejsce.
Kiedy prowadzi się firmę, bez względu na to czy zajmujemy się świadczeniem usług, produkcją czy sprzedażą, akcje marketingowe winny stanowić istotny element kreowania jej rozpoznawalności. Większe przedsiębiorstwa oraz korporacje mają finanse na organizację i utrzymanie własnych wydziałów ds. marketingu, jednak mniejsze firmy, które rzadko decydują się na akcje promocyjne, zazwyczaj korzystają ze pomocy zewnętrznych agencji marketingowych.
Co można zlecić agencji marketingowej?
Agencja marketingowa to grupa twórczych osób z ogromnym doświadczeniem, dysponujących wieloma kwalifikacjami przydatnymi w branży reklamowej. Dzięki zatrudnieniu ekspertów doskonale orientujących się zarówno w zakresie tradycyjnej komunikacji medialnej, kampanii promocyjnych w internecie (social media, filmy i animacje viralowe), jak i grafiki użytkowej (w tym przygotowanie do druku), agencja marketingowa zapewnia klientom wszechstronną obsługę. Młode marki mogą zlecić opracowanie kompletnej identyfikacji wizualnej wraz z księgą logotypu i projektami akcydensów (wizytówki, papier firmowy oraz koperty), a te które dysponują już swoim logo mają pewność, że zostanie ono odpowiednio zastosowane podczas tworzenia materiałów promocyjnych – ulotek, plakatów, billboardów bądź stoisk targowych. Agencja marketingowa napisze też atrakcyjne, unikatowe teksty na stronę internetową firmy, jak również zaplanuje strategię komunikacji z odbiorcami za pośrednictwem mediów społecznościowych, jak np. Facebook, Twitter i Instagram.
Do kogo kierowana jest oferta agencji marketingowej?
Oferta agencji marketingowej kierowana jest głównie do przedsiębiorstw, które nie dysponują swoim działem promocji. Nie znaczy to jednak, iż to wyłączny model współpracy. Praca agencji w szeregu przypadków polega na wsparciu istniejącego już w firmie zespołu ds. reklamy i marketingu. Jeśli zatem nie ma on praktyki w przygotowaniu konferencji, spotkań z klientami bądź targów wymagających zazwyczaj skrupulatnego planowania, takie zadania można powierzyć agencji marketingowej. Może ona też posłużyć za narzędzie wspierające tworzenie kompetentnej i harmonijnej grupy pracowników – wystarczy zlecić jej zaplanowanie warsztatów integracyjnych lub przygotowanie planu kursów. Na rynku funkcjonują dziesiątki agencji marketingowych, warto jednakże decydować się na współpracę z tymi, które dają dostęp do szerokiego grona kompetentnych ekspertów. Umożliwi to przekazanie wszystkich przedsięwzięć marketingowych jednej agencjii dzięki temu większy nadzór nad integralnością kampanii i wizerunku marki.
Dane firmy:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków
Mob.: + 48 733-378-564
E-mail:
[email protected]